:include data='blog' name='google-analytics'/>

Thursday, June 28, 2018

စိတ္ဘယ္မွာရွိသနည္း။



စိတ္သည္အဘယ္မွာတည္ရွိသနည္း ? သိပၸံပညာရွင္တို႕ယူဆသကဲ့သို႕ဦးေႏွာက္သည္စိတ္ျဖစ္သေလာ ?
ဦးေႏွာက္တြင္ ကိုယ္ခႏၶာအစိတ္အပိုင္းအသီးသီးကိုထိန္းခ်ဳပ္ေသာအာရံုေၾကာအဖြဲ႕အစုအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႕    
စုေ၀းတည္ရွိေနၾကသည္ကားမွန္၏။ သို႕ေသာ္ဦးေႏွာက္သည္ စိတ္၏အလုပ္ရံုတစ္ခုသာျဖစ္ၿပီး စိတ္ မဟုတ္ပါ။ ဦးေႏွာက္သည္စိတ္ျဖစ္ခဲ့လွ်င္ဘ၀သစ္တစ္ခု၌ဦးေႏွာက္သစ္ျဖစ္ေပၚရသျဖင့္ မည္သူတစ္ဦး တစ္ေယာက္မွ်အတိတ္ဘ၀ကိုမျမင္၊မသိနိုင္ပါ။ ယခုမူ အတိတ္ဘ၀ကို ျမင္၊သိနိုင္ေသာဇာတိႆရဥာဏ္ရ လူ၀င္စားမ်ားအေျမာက္အျမားရွိသည္သာမက၊ အိပ္ေမြ႕ခ်၍အသက္ေလ်ာ့ခ်ေသာနည္း (age-degression hypnosis) ျဖင့္လူတိုင္းေလာက္ကို ငယ္စဥ္ေတာင္ေက်းကေလးဘ၀ႏွင့္အတိတ္ဘ၀ကိုျမင္သိ ေအာင္ ျပဳလုပ္နိုင္၏။ အတိတ္ဘ၀ကိုျမင္သိသည္ဆိုရာ၌ ကာယကံရွင္၏ စိတ္အထင္ျဖင့္ ေျပာျပ ျခင္းမ်ိဳး မဟုတ္ဘဲထိုအတိတ္ဘ၀၌က်င္လည္ခဲ့ရသည့္ အေထာက္အထာမ်ားကိုခိုင္ခိုင္လံုလံု သိပၸံနည္း က်က် သုေတသီတို႕စံုစမ္းသိရွိရျခင္းမ်ိဳးျဖစ္ပါသည္။

        ထို႕အျပင္စိတ္ခ်င္းဆက္သြယ္ျခင္း (telepathy)၊စိတ္စြမ္းအားျဖင့္၀တၳဳပစၥည္းမ်ားကိုေရြလ်ားေစျခင္း (Psychokinesis)၊အနာဂတ္ျဖစ္ရပ္မ်ားကိုႀကိဳတင္သိျမင္ျခင္း (precognition)၊သူတစ္ပါးတို႕၏စိတ္အၾကံ မ်ားကိုသိရွိျခင္း(ပရစိတၱ၀ိဇာနန)၊ေ၀းလံဖံုးကြယ္ေနေသာအရပ္၌ရွိသည့္ရႈခင္းမ်ားကိုျမင္သိနိုင္ျခင္း(စကၡဳအဘိညာဏ္)၊ေ၀းလံေသာအရပ္မွအသံကိုၾကားသိနိုင္ျခင္း(ေသာတအဘိညာဏ္)၊တန္ခိုး အမ်ိဳးမ်ိဳး ဖန္ဆင္းနိုင္ျခင္း(ကၠုဒၶိ၀ိဓအဘိညာဏ္)စေသာစိတ္၏တန္ခိုးသတၱိမ်ားသည္လူ႕ေလာက၌ ယေန႕တိုင္ ထင္းရွားရွိေနၾက၏။ ထူျခားဆန္းၾကယ္လွေသာစိတ္၏စြမ္းရည္သတၱိမ်ားကိုဦးေႏွာက္သီအိုရီ (Brain Theory) ျဖင့္မေျဖရွင္းနိုင္ရံုမွ်မက အျခားမည္သည့္သိပၸံသီအိုရီ (Science Theory) မ်ားျဖင့္လည္း မေျဖရွင္းနိုင္ပါ။ စိတ္၏ထူးျခားမႈအားလံုးကိုျမတ္ဗုဒၶ၏အဘိဓမၼာကသာရွင္းျပနိုင္သည္။ အဘိဓမၼာ၏ ျမင္ကြင္းက်ယ္(The great panorama of Abbidhamma) တြင္စိတ္၊ေစတသိတ္တို႕၏ လႈပ္ရွားမႈမ်ားကို အတိုင္းသားျမင္ေတြ႕နိုင္၏။ နာမ္စြမ္းအင္တစ္ရပ္ျဖစ္သည့္ကံတရားျဖင့္သတၱ၀ါအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖစ္ေပၚပံု၊ ေသဆံုးပံု၊ဘံုအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖစ္ေပၚပ်က္စီးေနပံုမ်ားကိုေပၚလြင္ထင္းရွားစြာျမင္ေတြ႕နိုင္သည္။
  ျမတ္ဗုဒၶ၏သဗၺညဳတဥာဏ္ေတာ္ကားအလြန္သိမ္ေမြ႕သည့္ စိတ္၊ေစတသိတ္ သေဘာတရား မ်ားကို ျမင္ေတြ႕ရံုသာမက ၎တို႕၏လုပ္ငန္းတာ၀န္မ်ား၊အခ်င္းခ်င္းဆက္ႏြယ္ေနမႈမ်ားအား ပင္လယ္ အတြင္း စီးဆင္းလာေသာျမစ္အေပါင္းမွေရမ်ားကို ခြဲျခားျပသကဲ့သို႕အဘိဓမၼာတရားေတာ္တြင္ ရွင္လင္း ေဟာျပ ထားပါသည္။
      အက်ဥ္းအားျဖင့္ေဖၚျပရေသာ္...
  သိတတ္ေသာစိတ္သည္ အမ်ားထင္သကဲ့သို႕တစ္ခုတည္းရွိေနသည္မဟုတ္။ အလိုလို သိေနသည္ လည္းမဟုတ္။ တစ္ခ်ိန္လံုးသိေနသည္လည္းမဟုတ္။ ခႏၶာကိုယ္တြင္းတစ္ေနရာ၌ ကိန္းေအာင္း ေနသည္လည္းမဟုတ္။

         စိတ္သည္အာရံုကိုသိတတ္ေသာသေဘာျဖစ္သည္။ စိတ္သည္မ်က္စိ၌လည္းတည္သည္။ နား၌လည္း တည္သည္။ ႏွာေခါင္း၌လည္းတည္သည္။ လွ်ာ၌လည္းတည္သည္။ ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုး၌ျပန္႕ႏွံ႕ေနသည့္ကာယပသာဒေခၚကိုယ္အၾကည္ဓါတ္တို႕၌လည္းတည္သည္။ ႏွလံုးသား အတြင္း၌ လည္း တည္သည္။

           အာရံုတည္းဟူေသာအတိုက္ဓါတ္ႏွင့္ အခံဓါတ္တည္းဟူေသာ ပသာဒရုပ္အၾကည္ဓါတ္တို႕
တိုက္သည့္အခါ သိမႈဟူေသာစိတ္ျဖစ္ေပၚလာသည္။ ဥပမာအားျဖင့္ မီးျခစ္အိမ္ဟူေသာ အခံဓါတ္ႏွင့္
မီးျခစ္ဆံ တည္းဟူေသာအတိုက္ဓါတ္တို႕ပြတ္တိုက္သည့္အခါ မီးေတာက္ျဖစ္ေပၚလာ၏။ ထိုမီး ေတာက္သည္ နဂိုမူလ မီးျခစ္အိမ္ ၌ရွိသည္လည္းမဟုတ္။ မီးျခစ္ဆံ ၌ရွိသည္လည္းမဟုတ္။  မီးျခစ္အိမ္ ႏွင့္မီးျခစ္ဆံ ပြတ္တိုက္သည့္အခါမွသာေပၚလာသည္။ ထို႕အတူ စကၡဳပသာဒေခၚ မ်က္စိ အၾကည္ဓါတ္၌ အဆင္းအာရံု တိုက္ခတ္ေသာအခါ ျမင္သိစိတ္သည္ မ်က္စိအၾကည္ဓါတ္၌ ျဖစ္ေပၚလာသည္။  ေသာတပသာဒေခၚ နားအၾကည္ဓါတ္၌အသံအာရံုတိုက္ခတ္သည့္အခါၾကားသိစိတ္သည္ နားအၾကည္ ဓါတ္၌ျဖစ္ေပၚသည္။ ဃာနပသာဒေခၚႏွာအၾကည္ဓါတ္၌ အနံ႕အာရံု တိုက္ခတ္သည့္အခါ နံသိစိတ္သည္ ႏွာအၾကည္ဓါတ္ ၌ ျဖစ္ေပၚသည္။ ဇီ၀ွာပသာဒေခၚ လွ်ာအၾကည္ဓါတ္၌ အရသာ အာရံု တိုက္ခတ္သည့္ အခါ အရသာသိစိတ္သည္ လွ်ာအၾကည္ဓါတ္၌ျဖစ္ေပၚသည္။ ကာယပသာဒ ေခၚ ကိုယ္အၾကည္ဓါတ္၌ အထိအေတြအာရံု တိုက္ခတ္ သည့္အခါ ထိသိစိတ္သည္ ကိုယ္အၾကည္ဓါတ္၌ ျဖစ္ေပၚသည္။ မေနာဒြါရ ေခၚေသာ ဘ၀င္စိတ္၌ ဓမၼာရံု အပါအ၀င္အာရံု-၆ ပါးတို႕အနက္ တစ္ပါးပါး တိုက္ခတ္ သည့္အခါ
မေနာ၀ိညာဥ္ေခၚအာရံုသိစိတ္သည္ ဟာဒယ၀တၱဳ၌ျဖစ္ေပၚသည္။

            စိတ္တို႕သည္ျဖစ္ေပၚၿပီးေနာက္ၾကာရွည္စြာမတည္ဘဲပ်က္စီးၾကသည္။ မ်က္စိတစ္မွိတ္လွ်ပ္တစ္
ျပက္အခ်ိန္တြင္း၌စိတ္ေပါင္းကုေဋတစ္သိန္းမကျဖစ္ပ်က္သြားသည္။ ထိုေၾကာင့္စိတ္တစ္ခု၏ သက္တမ္း သည္ တစ္စကၠန္႕၏ကုေဋတစ္သိန္းပံုတစ္ပံုခန္႕သာရွိသည္။ စိတ္ျဖစ္ေပၚခိုက္ခဏကို ဥပါဒ္ခဏ ဟုေခၚ၏။
စိတ္တည္ေနခိုက္ခဏကို ဌီခဏ ဟုေခၚ၏။ စိတ္ပ်က္ခိုက္ခဏကို ဘင္ခဏ ဟုေခၚ၏။ ထို ဥပါဒ္-ဌီ-ဘင္ သံုးခ်က္ကို စိတၱခဏတစ္ခု (၀ါ) စိတ္တစ္ခု ဟုေခၚသည္။ ဤမွ်တိုေတာင္းေသာအခ်ိန္ကာလကို သိပၸံပညာရွင္မ်ားမေတြးမိၾကေသးေပ။ အတိုေတာင္းဆံုး ကင္မရာ တစ္ခု၏အလင္းတံခါးဖြင့္ခ်ိန္ (shutter speed) သည္ တစ္စကၠန္႕၏ႏွစ္ေထာင္ပံုတစ္ပံုခန္႕သာရွိသည္။

(စာေရးသူ။ ႏွစ္ဆယ္ရာစုေႏွာင္းပိုင္းတြင္ေတြ႕ရွိေသာ nanotechnology (nm) တြင္ တစ္မီတာကို ဆယ္ကုေဋ တပ္မံ၍အေသးစိတ္ခြဲျခားနိုင္သျဖင့္ shutter speed ကို တစ္စကၠန္႕၏ ေသာင္းေျခာက္ ေထာင္ပံုတစ္ပံုအထိ တိုေတာင္းနိုင္လာသည္။ အစြမ္းထက္ေသာ မွန္ဘီးလူးမ်ားျဖင့္ ျဒပ္မ်ား၏အေသးဆံုး ဟိုက္ဒရိုဂ်င္ အက္တြမ္ ကိုျမင္နိုင္လာသည္။ ျဒပ္မ်ား၏အက္တြမ္ မ်ားသည္ 1-100nm အရြယ္ မ်ား ျဖစ္သည္။ အစြမ္းထက္ေသာ computer မ်ားကလည္း စာမ်ား၊ဓါတ္ပံုမ်ားကိုလွ်င္ျမန္စြာပို႕ေပးနိုင္သည္။
သို႕ရာတြင္အလြန္အစြမ္းထက္ေသာ computer တစ္ခုသည္ အမ်ားဆံုး
1 TB/s = 1,000,000,000,000 byte/second သာပို႕ေပးနိုင္သည္။ 1 KB/s ပို႕နိုင္မွ အကၡရာ 100 ကိုတစ္စကၠန္႕ပို႕နိုင္သျဖင့္ အမ်ားဆံုးပို႕နိုင္သည္မွာ တစ္စကၠန္႕တြင္ အကၡရာ 1,000,000 သာ ရွိေသး သည္။)

       တစ္ဘ၀၏မထမဦးဆံုးျဖစ္ေသာစိတ္ကိုပဋိသေႏၶစိတ္ဟုေခၚသည္။ ထိုေနာက္ ဆက္တိုက္ျဖစ္ေသာ စိတ္ကိုဘ၀င္စိတ္ဟုေခၚသည္။ ဘ၀၏ေနာက္ဆံုးျဖစ္ေသာစိတ္ကိုစုတိစိတ္ဟုေခၚသည္။ ၎စိတ္ သံုးမ်ိဳးလံုးသည္ ဟာဒယ၀တၱဳကိုမွီ၍ယခင္ဘ၀ေသဆံုးခ်ိန္ မရဏသႏၷာေဇာ အခါကယူခဲ့ေသာ အာရံုကို အာရံုျပဳသည္။ ပဋိသေႏၶစိတ္၊ဘ၀င္စိတ္၊စုတိစိတ္တို႕သည္ ဤဘ၀ျဖစ္ေပၚရန္ အက်ိဳးျပဳ လိုက္ေသာ ကုသိုလ္ကံ၏ ၀ိပါက္စိတ္တို႕ျဖစ္သည္။ လူျဖစ္ေစေသာ ၀ိပါက္စိတ္ ၉-မ်ိဳးရွိသည္။ ပဋိသေႏၶစိတ္၊သည္ေနာက္ဘ၀ကိုျဖစ္ေစသည္။ ဘ၀င္စိတ္သည္အသက္ရွင္စဥ္ ဘ၀ဆက္လက္တည္ရွိရန္ ေဆာင္ရြက္ သည့္အျပင္ စိတ္၌ အာရံုထင္ရန္တံခါးေပါက္လည္းျဖစ္သည္။ ဘ၀င္စိတ္ယူေနေသာအလြန္သိမ္ေမြ႕သည့္ မရဏသႏၷာေဇာ အာရံုကိုကၽြန္ပ္တို႕မသိနိုင္။ အၾကည္ဓါတ္တစ္ခုခု၌ ျပင္ပအာရံုတစ္ခုခုတိုက္ခတ္လာ ေသာအခါ ဘ၀င္စိတ္သည္ မရဏသႏၷာေဇာ အာရံုကိုစြန္႕လႊတ္၍အာရံုသစ္သို႕ဦးလွည့္၏။ အာရံုသစ္ကို သိရွိေစေသာ စိတ္အစဥ္အတန္းကို၀ီထိစိတ္မ်ားဟုေခၚသည္။ ျပင္ပအာရံုကိုသိမႈၿပီးလွ်င္ ဘ၀င္စိတ္ မ်ား ျပန္ျဖစ္သည္။ ထိုေၾကာင့္ကၽြန္ပ္တို႕တြင္ ၀ီထိစိတ္ႏွင့္ ဘ၀င္စိတ္မ်ား အဆက္ မျပတ္ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ေရအလွ်င္စီးသကဲ့သို႕ဆက္လက္ျဖစ္ေပၚေနၾကသည္။ ဤသည္ပင္လွ်င္ ဘ၀ျဖစ္သည္။ သံသရာျဖစ္သည္။


က်မ္းကိုး
၁။ ေဒါက္တာမင္းတင္မြန္၏တကၠသိုလ္အဘိဓမၼာ။
၂။ wikipedia.


ေအာက္ပါတို႕ကို ဓမၼလက္ေဆာင္ဆိုဒ္ မွကူးယူေဖၚျပပါသည္။

ေရႏွင့္တူေသာစိတ္ 
စိတ္ဟူသည္ေရႏွင့္တူ၏။ ေရသည္ေျမေပၚသို႕ေလာင္းလိုက္ေသာ္ နိမ့္ရာသို႕သာ စီးဆင္းတတ္ျမဲျဖစ္သည္။ ျမင့္ရာသုိ႕စီးဆင္းေစလိုပါက အတားအဆီးျပဳ လုပ္ေပး ရသည္။ ထို႕အတူ၊ စိတ္သည္ အတား အဆီး မရိွလ်ွင္ မေကာင္းသည့္ အာရုံထံသို႕သာ သြား တတ္၏။
<အရွင္ဇနကာဘိဝံသ (ခ်မ္းေျမ့ဆရာေတာ္)၏ စိတ္ယဥ္ေက်းက ခ်မ္းသာရ တရားေတာ္>  
ၿမိဳ႕ႏွင့္တူေသာစိတ္ 
စိတ္သည္ ၿမိဳ႕ကဲ့သို ့ျဖစ္သည္။ ၿမိဳ႕တြင္တန္ဖိုးရိွေသာ ပစၥည္း မ်ား ရိွသျဖင့္ လုံျခဳံေအာင္ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ရန္ လိုအပ္ ၏။ တန္ဖိုးရိွေသာ စိတ္ေကာင္းစိတ္ျမတ္မ်ား ပ်က္စီးမသြားေစ ရန္ေစာင့္ေရွာက္ရမည္။ စိတ္ကို လုံျခဳံေအာင္ ထားနိဳင္သည္ ႏွင့္အမွ် တရားလ်င္ျမန္စြာရႏုိင္သည္။ စိတ္မလုံျခဳံပါမူ သူခိုး ဓါးျပမ်ားႏွင့္တူေသာ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ တို႕ဝင္ လာေပ လိမ့္မည္။ 
<ေဒါက္တာအရွင္ ပညိႆရ၏ ေျမအိုးပမာ ဤခႏၶာ တရားေတာ္>
 
ေမ်ာက္ႏွင့္တူေသာစိတ္  
ေမ်ာက္သည္ အၿငိမ္မေန အျမဲလွဳပ္ရွားေဆာ့ကစား ေနတတ္သည္။ အၿငိမ္မေနသည္မွာ စိတ္၏ သဘာဝျဖစ္သည္။ ၿငိမ္ေအာင္ျပဳလုပ္ ရလည္း ခက္၏။
<ေဒါက္တာအရွင္ပညိႆရ၏ ေစာင့္ထိန္းက်င့္မွ တရားရ တရားေတာ္> 
ပုထုဇဥ္စိတ္သည္ ေမ်ာက္စိတ္ႏွင့္ တူသည္။ ခဏခဏ
ေျပာင္းလဲေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။

<ဦးဝိမလ (မိုးကုတ္ဆရာေတာ္)၏ အရွဳခံစိတ္ ၁၃မ်ိဳးကို အရွဳ ဉာဏ္ ေမာဟစိတ္ႏွင့္ ဝိပႆနာရွဳနည္းတရားေတာ္> 
ငါးႏွင့္တူေသာစိတ္
စိတ္သည္ ငါးႏွင့္တူ၏။ ေရတည္းဟူေသာ တည္ရာမွ ထုတ္ ေဆာင္ကာ ကုန္းေပၚ၌ တင္ထားေသာ ငါးသည္ တဆတ္ဆတ္ တုန္၍ တဖ်တ္ဖ်တ္ခုန္ ေနတတ္သည္။
စိတ္သည္လည္း ခႏၶာ ငါးပါး ကိေလသာကို ပယ္ဖ်က္ရန္ ကမၼ႒ာန္းအာရုံ၌ ပစ္တင္ထားသည္ရွိေသာ္ တဆတ္ဆတ္တုန္၊ တဖ်တ္ဖ်တ္ခုန္ လ်က္ေန၏။
<အရွင္ဇနကာဘိဝံသ (ခ်မ္းေျမ့ဆရာေတာ္)၏ စိတ္ယဥ္ေက်းက ခ်မ္းသာရ တရားေတာ္> 
ျဖစ္ၿပီးပ်က္တတ္ေသာစိတ္
အပ္ဖ်ားထိပ္တြင္ တင္ထားသည့္ မုန္ညင္းေစ့ပမာ စိတ္သည္
ျဖစ္ၿပီဆိုသည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ ပ်က္သြားတတ္သည္။

<ဦးသုမဂၤလ၏ သၾကၤန္သင္တန္း(၄) တရားေတာ္>
Posted by ဉာဏ္ဦး၊ ေအးဆက္

ေယာဂီတြင္ရွိရမည့္စိတ္
၁။ အမိုးဆက္ေသာ အိမ္ႏွင့္တူသည့္ စိတ္ရွိရမည္။
အိမ္သည္အမုိးဆက္မေနလ်ွင္ ကြာသည့္ေနရာမွ မိုးေရ၀င္ၿပီး အိမ္ပ်က္စီးတတ္၏။ အမိုးဆက္မွ အိမ္လုံသည္။ အမွတ္သတိ ဆက္ေနေသာ ေယာဂီ၏ စိတ္တြင္ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ တည္းဟူေသာ ကိေလသာ ၀င္ေရာက္ႏွိပ္စက္ႏုိင္ျခင္းမရိွ။
၂။ ၾကြက္ႏွင့္တူေသာ စိတ္ရွိရမည္။
ၾကြက္သည္ မည္သည့္ေနရာသို႕သြားသည္ျဖစ္ေစ အစာတည္း ဟူေသာ ဦးတည္ခ်က္တစ္ခုကိုသာထား၍ သြားသည္။ ေယာဂီသည္လည္း ဝိပႆနာအမွတ္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားမည္ဟူေသာ စိတ္သာရွိရမည္။
၃။ ထီးႏွင့္တူေသာ စိတ္ရိွရမည္။
ထီးသည္ အထက္မွာသာ အျမဲရွိရသည္။ ေယာဂီ၏ စိတ္သည္ လည္း ကိေလသာကို အႏုိင္ယူ ႏုိင္ရမည္။
၄။ ပင့္ကူႏွင့္တူေသာ စိတ္ရိွရမည္။
ပင့္ကူသည္ အိမ္ဖြဲ႕ကာ အလယ္တြင္ ၿငိမ္သက္စြာ ေစာင့္လ်က္
ေန၏။ ပင့္ကူမွ်င္တြင္ အေကာင္ၿငိေသာ္ ထြက္ၿပီး ဖမ္းဆီးစား
ေသာက္သည္။ ေယာဂီသည္ ဒြါရ ၆-ပါးတြင္ ဖြဲ႕ယွက္ထားေသာ ကြန္ယက္သို ့ ဝင္ေရာက္လာသည့္ ကိေလသာမ်ားကို ဖမ္း သတ္ ႏုိင္ရမည္။
၅။ မီးႏွင့္တူေသာ စိတ္ရိွရမည္။
မီးသည္ ေလာင္စာႀကီးသည္ ေသးသည္ မဟူအကုန္႐ႈိ႕ ၿမိဳက္
ေလာင္ကၽြမ္းေစသည္။ ေယာဂီ၏ စိတ္သည္ ကိေလသာမွန္
သမွ် အကုန္ပယ္သတ္ႏုိင္ရမည္။
၆။ ကင္းၿမီးေကာက္ႏွင့္တူေသာ စိတ္ရိွရမည္။
ကင္းၿမီးေကာက္သည္ အၿမီးေထာင္ထားသည္။ လာထိေသာ္ အဆိပ္ျဖင့္ ပစ္လႊတ္တတ္သည္။ ေယာဂီသည္ ဝိပႆနာဉာဏ္ အၿမီးေထာင္ထားၿပီး ၀င္လာသမ်ွ ကိေလသာမ်ားကို တိုက္ဖ်က္ရမည္။
၇။ ေမွ်ာ့ႏွင့္တူေသာ စိတ္ရွိရမည္။
ေမွ်ာ့သည္္ အသားစိုင္ကို ခိုင္ျမဲစြာစုပ္တြယ္ထားသည္။ ေယာဂီ
သည္ ထင္ရွားရာ အာရုံကို မိမိရရ ဆုပ္ကိုင္ၿပီး မဂ္ဉာဏ္ကို ဆြဲကိုင္ရမည္။
<အရွင္ဆႏၵာဓိက၏ ကိုယ့္စိတ္ကိုယ္စစ္ တရားေတာ္>
Posted by ဉာဏ္ဦး၊ ေအးဆက္

No comments:

Post a Comment