:include data='blog' name='google-analytics'/>

Wednesday, June 20, 2018

ေကာလာဟလ ဘယ္ကလာ ?

Manila , Pilippine မွာျပဳလုပ္တဲ့ WHO sponsored International Pathologist conference ကိုတတ္ေရာက္ဖို႕ က်မနဲ႕ MC2 က မမ တစ္ေယာက္ကိုေရြးခ်ယ္ခဲ့ပါတယ္။ ရန္ကုန္ WHO ရံုးက က်မတို႕ကို ေဒါလာ အနည္းငယ္သာေပးလိုက္ျပီး Manila က်မွက်န္တာထုပ္ဖို႕မွာလိုက္ပါတယ္။ Manila ေရာက္ေတာ့  conference က 5 stars hotel မွာလုပ္တာျဖစ္ျပီး registration လုပ္ျပီးက်မတို႕မွာပိုက္ဆံ မက်န္ေတာ့ပါဘူး။ Manila က WHO ရံုးကလဲပိတ္ျပီးမို႕မနက္မွသြားရပါမယ္။ က်မတို႕ႏွစ္ေယာက္ 5 stars hotel မွာ အခက္ေတြ႕ေနတံုး က်မ ဂ်ပန္မွာသိခဲ့တဲ့ အင္ဒိုနီးရွားမနဲ႕ေတြ႔ျ႔ပီး က်မတို႕ကို ေကာ္ဖီတိုက္သြားပါတယ္။ မမ လဲ Manila ကသူ႕မိတ္ေဆြဆီကိုဖုန္းဆက္ပါတယ္။ လူမေတြ႕လို႕ message ထားခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ေန႕မနက္ taxi ငွါးျပီး WHO ရံုးသြားၾကပါတယ္။ taxi ငွါးခေစ်းၾကီးမွာစိုးလို႕ ေဟာ္တည္ထဲမွာ မငွါးဘဲ အျပင္ထြက္ငွါးခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ taxi သမားက မီတာကို ဘာလုပ္ထားသလဲမသိဘူးအရမ္းျမန္ပါတယ္။  WHO ရံုးေရာက္ေတာ့ အဲ့ဒီ ဟိုတယ္မွာမတည္ဖို႔ေျပာပါတယ္။ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ သူတို႕ေပးမဲ့ ေန႕တြက္က ေဟာ္တယ္တည္းခေလာက္ေတာင္မရွိဘူးတဲ့။ ကံေကာင္းေထာက္မစြာ မမ ရဲ့ မိတ္ေဆြ မ်ား ေဟာ္တည္ကိုေရာက္လာျပီး သူတို႕အိမ္မွာတည္းဖို႕ေခၚသြားခဲ့ပါတယ္။ Manila မသြားခင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေစ်းက က်မ ေက်ာက္စိမ္း၇ိုင္းေတြနဲ႕လုပ္ထားတဲ့အရုပ္ခေလးေတြ ကို duty free ဆိုင္မွာ ၀ယ္ပါတယ္။ conference အျပီးမွာ ကိုယ့္နိုင္ငံက souvenir ပစၥည္းေတြ လဲလွယ္ေလ့ရွိလို႕ လိုလိုမယ္မယ္၀ယ္ခဲ့တာပါ။ ေလဆိပ္ေရာက္ေတာ့ custom က ေဖါက္ခ်ာပါေပမဲ့ ယူလို႕မရဘူးတဲ့။ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ ေလဆိပ္က souvenir ဆိုင္ကမ၀ယ္လို႕တဲ့. က်မလဲ စကားမမ်ားခ်င္တာနဲ႕ လိုက္ပို႕တဲ့ ာီမေတြကိုျပန္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်မ ျပန္ေရာက္ေတာ့ DG ကေခၚေမးတယ္။ က်မ ေက်ာက္စိမ္းေတြ ခိုးထုတ္တယ္ဆိုတာ ဟုတ္လားတဲ့။ ေတာ္ေသးတယ္ က်မ အေၾကာ္ငးသိေနတဲ့ DG  မို႕။

No comments:

Post a Comment