:include data='blog' name='google-analytics'/>

Monday, August 27, 2018

က်ေနာ္ကဦးေမာင္ေမာ္ရဲံမ်ိဳးပြါးအဂၤါပါ။




ဦးေမာင္ေမာင္ကက်ေနာ္တို႔ကိုသူ႔ရဲ့ေယာက္်ားၿပီသမႈအတြက္ေလးစားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့သူကက်ေနာ္တို႔ကိုရွက္လည္းရွက္တယ္။ က်ေနာ္တို႔ကို တစ္ျခားေသာကိုယ္ အဂၤါ ေတြလိုပဲသူအေလးထားသင့္တယ္။ တကယ္ကပိုေတာင္အေလးထားသင့္တယ္။ သဘာ၀က က်ေနာ္တို႔ရဲ့အေရးပါမႈကိုသိတယ္။ ဒါေၾကာင့္က်ေနာ္တို႔ကိုႏွစ္ဦးဖန္ဆင္းထားတာေပါ့။ မ်ားေသာအားျဖင့္ က်န္တဲ့ အဂၤါေတြကတစ္ခုဆီသာရွိတယ္။ သူကက်ေနာ္တို႔ကို လိင္ကိစၥ အတြက္သာလိုအပ္တယ္လို႔ထင္တယ္။ က်ေနာ္တို႔ကသူ႔ကိုယ္ခႏၶာထဲက ဓါတ္ပစၥည္းေတြ ကိုေျပာင္းလည္းေပးျခင္းျဖင့္သူ႔ကို ေကာင္ကေလး ကေနေယာက္်ားတစ္ေယာက္ အျဖစ္ ေျပာင္းေပးတာ။ သူ႔ရဲ့အိုဇာတာေကာင္းတာ၊ဆိုးတာေတြကလည္း က်ေနာ္တို႔အေပၚမူတည္တာ။


က်ေနာ္က သူ႔ရဲ့လက္၀ဲမ်ိဳးဥအိမ္ (testis or fitting ball) ပါ။ တျခားအဂၤါေတြနဲ႔ ယွဥ္ လွ်င္ က်ေနာ္တို႔က သားနားတယ္။ ေတာက္ပတဲ့ ပန္းေရာင္ေသြးနဲ႔ ဘဲဥပံုသ႑န္ရွိတယ္။ ၄ စင္တီမီတာရွည္ၿပီး ၂ စင္တီမီတာက်ယ္ပါတယ္။ အေလးခ်ိန္အေနနဲ႔ ၄ ဂရမ္ရွိပါတယ္။


က်ေနာ္တို႔မွာတာ၀န္ႏွစ္မ်ိဳး ရွိတယ္။ တစ္ခုက လူသားေတြေမြးထုတ္ဖို႔လိုအပ္တဲ့ အဖို မ်ိဳးဥ (sperm­) ေတြထုတ္လုပ္တာ ျဖစ္ၿပီး၊ ေနာက္လုပ္ငန္းကေတာ့ ေယာက်္ားပီသေစတဲ့ ေယာက်္ားေဟာမုန္း (testosterone) ထုတ္လုပ္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
              ေယာက်္ားေဟာမုန္းက ၾကြက္သားေတြ၊အရိုးေတြနဲ႔အျခားေသာ တစ္ရူး (tissues) မ်ား ကို တည္ေဆာက္ေပးတယ္။ သူကဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ ကိုယ္ခႏၶာတည္ေဆာက္မႈသာမက စိတ္ပိုင္း ဆိုင္ရာ ကိုပါ ပံုေဖၚေပးတယ္။ သူသာမရွိရင္ ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ ကိုယ္ႀကီးေပ်ာ႕ဖတ္ဖတ္နဲ႔ အေမြး အမွ်င္မရွိ၊ စိတ္၀င္စားမႈ မရွိတဲ့သူ ျဖစ္ေနမွာ။
က်ေနာ္တို႔မွာေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာေသာအလြန္ေသးမွ်င္တဲ့ပိုးခ်ည္မွ်င္ေတြလိုျပြန္ေလး ေတြ ရွိပါတယ္။ အဲ့ဒီျပြန္ေတြက ၃၀-၆၀ စင္တီမီတာရွည္တယ္။ ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ကိုယ္ထဲမွာ က်ေနာ္တို႔လိုေသးငယ္သိပ္သည္းတဲ့အဂၤါေတြကေန အလြန္အေရးႀကီးတဲ့လုပ္ငန္းေတြ လုပ္နိုင္ တာအလြန္နည္းမ ယ္ထင္ပါတယ္။ ျပြန္ငယ္ေလးေတြကေနပိုမိုႀကီးတဲ့ ၆ မီတာရွည္ တဲ့ျပြန္ႀကီး ထဲေရာက္တယ္။ အဲ့ဒီျပြန္ ေတြထဲမွာ အဖိုမ်ိဳးဥ (sperm­) ေတြထုတ္လုပ္ပါတယ္။ တစ္ေန႔ကို က်ေနာ္တို႔ အဖိုမ်ိဳးဥ ၅ သန္းအထိ ထုတ္လုပ္တယ္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ႏွစ္လကိုက်ေနာ္တို႔ တစ္ကမၻာလံုးမွာရွိတဲ့လူေတြကို ထုတ္လုပ္နိုင္ တယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီမ်ားျပားလွတဲ့ အဖိုမ်ိဳးဥေတြ ထဲက ၃ ခုပဲဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့သားသမီး ၃ ေယာက္ျဖစ္ လာတယ္။ ဘာေႀကာင့္ ဒီေလာက္ ေတာင္ကြာျခားရတာလဲ။


တစ္ခ်ိဳ႕ငါးေတြဟာ အဖိုမ်ိဳးဥတစ္လံုးက အမမ်ိဳးဥနဲ႔ေပါင္းမိဖို႔အတြက္ ပင္လယ္ထဲကို အဖိုမ်ိဳးဥေတြကိုျဖန္႔ႀကဲ ခ်ၾက တယ္။

က်ေနာ္တို႔မွာျပြန္ေတြအျပင္ သန္းေပါင္းမ်ားစြာေသာ ေလးဒစ္ဆဲလ္ (Leydig cells) ေတြလည္း ရွိတယ္။ အဲ့ဒီဆဲလ္ေတြကေန ေယာက်္ားေဟာမုန္း (testosterone) ထုတ္ လုပ္ တယ္။ အံ့ၾသဖို႔ေကာင္း တာက ေယာက်္ားေဟာမုန္းကိုအမ်ိဳးသမီးေတြမွာလည္းေတြ႔ရတယ္။ ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ ဇနီးေဒၚမမရဲ့ ေသြးထဲမွာ ေယာက်္ားေဟာမုန္း ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ ၂၀ ပံု တစ္ပံု ေလာက္ရွိတယ္။ ေဒၚမမရဲ့ကိုယ္ထဲက ေယာက်္ားေဟာမုန္းကို  အက္ထရီနယ္ဂလန္ (adrenal glands) ေခၚတဲ့ အက်ိတ္ေတြကထုတ္တယ္။ သူမရဲ့ၾကြက္သားေတြအထြက္ (testosterone) ကလုပ္ေပးတယ္။ ဒါေပမဲ့သူတို႔လိုတာထက္ပိုမ်ားရင္ေတာ့ ေဒၚမမ ေယာက်္ားပံု ေပါက္လာ မယ္။ ႏွခမ္းေမြးေတြေပါက္လာမယ္။( ျမတ္ဘုရားရဲ့ အလယ္အလတ္ က်င့္စဥ္က ေလာကုတၱရာ တရားမွာသာမက အရာရာတိုင္းမွာအေရးႀကီးတယ္။ ဘယ္ဟာမွနည္းလည္း မေကာင္းဘူး၊ မ်ားလည္းမေကာင္းဘူး။)


ဦးေမာင္ေမာင္ သူ႔ရဲ့မိခင္ကိုယ္ထဲမွာတုန္းက  က်ေနာ္တို႔ကဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ဗိုလ္ထဲမွာ။ မေမြးခင္ ၂ လ ေလာက္မွာ က်ေနာ္တို႔ အခုေနရာကိုဆင္းလာၾကတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ဆင္း လာ တဲ့ လမ္းေၾကာင္းေလး (inguinal canal) ကေနာက္ပိုင္းပိတ္သြားတယ္။ ဒါေပမဲ့ တစ္ခ်ိဳ႕မွာ ေကာင္းေကာင္း မပိတ္ဘူး။ အဲ့ဒီအခါ ဟာနီယာ (hernia) ေခၚတဲ့အူက်ေရာဂါျဖစ္နိုင္တယ္။ တကယ္လို႔က်ေနာ္တို႔ေအာက္ကို မဆင္းခဲ့ရင္ ဦးေမာင္ေမာင္အေနနဲ႔သားသမီးမရနိုင္ဘူး။ ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ကိုယ္အပူခ်ိန္က 98.60F or 37C ရွိတယ္။ အဲ့ဒီအပူခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔ ရွင္သန္နိုင္တဲ့ အဖိုမ်ိဳးဥ (sperm­) ေတြမထုတ္လုပ္နိုင္ဘူး။ က်ေနာ္တို႔အလုပ္ လုပ္ဖို႔အတြက္ ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ကိုယ္အပူခ်ိန္ထက္ ၃ ဒီဂရီ ဖါရင္ဟိုက္ေအာက္ေရာက္ဖို႔လိုပါတယ္။ အဲ့ဒီ အေျခအေနေရာက္ေအာင္က်ေနာ္တို႔မွာအေသးစိတ္စီစဥ္ထားတဲ့ အဲကြန္ဒင္ရွင္းစစ္စတန္ (air-conditioning system) ရွိပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ကိုဖံုးအုပ္ထားတဲ့ အိပ္မွာ ေခၽြးအိပ္ ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိပါ တယ္။ အဲ့ဒီ ေခၽြးအိပ္ ေတြကေခၽြးထြက္ျခင္းျဖင့္က်ေနာ္တို႔ကိုေအးေစတယ္။ ဒီ့အျပင္က်ေနာ္တို႔ကို ခ်ီ ထားတဲ့ႀကိဳး (cord) ကအျပင္ရာသီဥတုေအးတဲ့ အခါမွာ တိုသြားၿပီး က်ေနာ္တို႔ကိုပူေႏြးတဲ့ ကိုယ္ဆီ ကို ဆြဲတင္လိုက္တယ္။ အျပင္ရာသီဥတုပူတဲ့ အခါမွာ ေတာ့ ရွည္ သြားၿပီးက်ေနာ္တို႔ကိုပူေႏြးတဲ့ကိုယ္နဲ႔ေ၀း တဲ့ဆီကိုပို႔ေပးလိုက္တယ္။ တကယ္လို႔ ဦးေမာင္ေမာင္ အပူပိုင္းေဒသေတြကိုသြားေရာက္ရင္သူရဲ့ sperm ထုတ္လုပ္မႈက်ဆင္းသြား မယ္။ တစ္ခါက ဦးေမာင္ေမာင္ နမိုးနီးရာ(pneumonia) ျဖစ္ၿပီးတစ္ပတ္ေလာက္ အျပင္း ဖ်ား ခဲ့တယ္။ အဲ့ဒီ တုန္းကက်ေနာ္တို႔ sperm ထုတ္လုပ္မႈရပ္ဆိုင္းခဲ့တဲ့အတြက္သူေခတၱခဏ ျမံဳ သြား ခဲ့ တယ္။


က်ေနာ္တို႔ထုတ္တဲ့ sperm ေတြကအလြန္ထူးဆန္းတဲ့ဆဲလ္ေတြျဖစ္တယ္။ သူတို႔က အေသး ဆံုးဆဲလ္ေတြျဖစ္ၿပီးအလြန္ေသးငယ္တဲ့ဖားေလာင္းေလးေတြနဲ႔တူတယ္။ အၿမွီးက ေရြ႕ရွား သြားလာဖို႔သာျဖစ္ၿပီး အေရး ႀကီးတာက ဦးေခါင္းပိုင္းျဖစ္တယ္။ ေနာက္ထူးဆန္းတဲ့ အခ်က္ကသူတို႔မွာ က်န္တဲ့ ဆဲလ္ေတြထက္ ခရိုမိုဇုန္း (chromosomes) ေခၚတဲ့မ်ိဳးရိုုးဗီဇ တစ္၀က္ပဲရွိတယ္။ က်န္တဲ့ဆဲလ္ေတြမွာ (chromosomes) ၄၆ ခုရွိၿပီး၊ သူတို႔မွာ ၂၃ ခု သာ ရွိတယ္။ ဒါေပမဲ့ အမမ်ိဳးဥ (ovum) မွာရွိတဲ့ chromosomes၂၃ ခုနဲ႔ေပါင္းတဲ့အခါ က်န္တဲ့ဆဲလ္ေတြလို (chromosomes) ၄၆ ခုျပန္ျဖစ္ သြား တယ္။ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ sperm ေတြက ႏွစ္မ်ိဳးရွိတယ္။ တစ္မ်ိဳးကသားေယာက်္ားေလးျဖစ္ေစတဲ့ ၀ိုင္ ခရိုမိုဇုန္း (Y chromosome) ပါၿပီး၊ က်န္တစ္မ်ိဳးက မိန္းခေလး ျဖစ္ေစတဲ့ အိစ္ ခရိုမိုဇုန္း (x chromosome) ပါတယ္။ ေဒၚမမရဲ့အမမ်ိဳးဥအိမ္ကေတာ့ အမမ်ိဳးဥတစ္မ်ိဳးပဲထုတ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ေမြးဖြါးလာမဲ့ ခေလးဟာ သားသား လား၊မီးမီးလားဆိုတာက်ေနာ္တို႔ရဲ့အဖိုမ်ိဳးဥေပၚမွာတည္တယ္။


အဖိုမ်ိဳးဥေတြဟာ တစ္နာရီမွာ ၁၈ စင္တီမီတာကူးခတ္နိုင္တယ္။ သူတို႔ ရဲ့ေသး ငယ္ တဲ့အရြယ္နဲ႔တြက္မယ္ဆိုရင္ႀကီးမားေသာကူးခတ္ျခင္းလို႔ေျပာရမယ္။ မွ်မ္းမွ်ျခင္းအားျဖင့္ ဦးေမာင္ေမာင္အရပ္နဲ႔တြက္ရင္ ၆၀ ကီလိုမီတာေျပးတာနဲ႔ညီမွ်တယ္။ က်ေနာ္တို႔ ထုတ္လုပ္ေပး တဲ့ အင္ဇိုင္း (enzyme) ေၾကာင့္ သူတို႔ေတြ မာေက်ာ္ ထူထဲတဲ့ အမမ်ိဳးဥခြံကို ေဖါက္ထြင္း ၀င္ ေရာက္ နိုင္ၾကတယ္။ 

အ ဖိုမ်ိဳးဥေတြကို အခါအားေလ်ာ္စြာအျပင္ကိုထုတ္မပစ္ဖူးဆိုရင္ သန္း ေပါင္းမ်ားစြာေသာ အဖိုမ်ိဳးဥေတြျပြန္ေတြ ထဲမွာ အိုၿပီး ေသကုန္ၾကမယ္။ မၾကာခဏ အျပင္ကို ထုတ္ပစ္မယ္ဆိုရင္လည္း သန္း ေပါင္းမ်ားစြာေသာ အဖိုမ်ိဳးဥေတြ ျပြန္ေတြထဲမွာ အရြယ္ ေရာက္ ဖို႔အခ်ိန္မရဘူး။ တကယ္လို႔တစ္ေန႔ကို ႏွစ္ခါ ၁၀ ရက္ဆက္ၿပီး ထုတ္ပစ္ မယ္ဆိုရင္ အဖိုမ်ိဳးဥေတြအားလံုးကုန္သြားနိုင္တယ္။ က်ေနာ္တို႔က အဲ့ဒီေလာက္မ်ားမ်ားမထုတ္နိုင္ဘူး။ အဖိုမ်ိဳးဥေတြကုန္သြားရင္ ပံုမွန္အေျခအေနေရာက္ဖို႔ က်ေနာ္တို႔ ရက္သတၱပတ္မ်ားစြာအခ်ိန္ယူရမယ္။

ဒီအေၾကာင္းေတြကိုဦးေမာင္ေမာင္တို႔ဇနီးေမာင္ႏွံသိထားသင့္တယ္။ နို႔မို႔ဆို အိမ္ေထာင္ ျပဳ ၿပီး လေပါင္းမ်ားစြာၾကာတဲ့အထိသားသမီးမရရင္သူတို႔မလိုအပ္ပဲစိတ္ပူၾကလိမ့္မယ္။ ႏွစ္ ကိုယ္တူပိုမို ဆက္ဆံ သင့္တယ္လို႔အထင္မွားၿပီးျပဳမူတတ္တယ္။ တကယ္က ခဏအနားေပး ရမွာ။ တစ္ႀကိမ္မွာ ဦးေမာင္ေမာင္ အေနနဲ႔ အဖိုမ်ိဳးဥ သန္း ၆၀၀ အထိထုတ္ပစ္နိုင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ သူထုတ္တဲ့ လက္ဘက္ရွည္တစ္ဇြန္း စာ ေလာက္အရည္ထဲမွာအမ်ားဆံုးပါတာက ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ ပေရာစတိတ္လို႔ေခၚတဲ့အက်ိတ္(prostrate) နဲ႔ ဆဲမီးနယ္ဗက္ဆီကယ္ (seminal vesicles) ေတြကထုတ္တဲ့အရည္ေတြျဖစ္တယ္။ သူတို႔က အဖိုမ်ိဳးဥ ေတြ အတြက္ အစာအဟာရေတြျဖစ္ၿပီး အဖိုမ်ိဳးဥေတြအလြယ္တကူကူးနိုင္ေအာင္လို႔ကူညီၾကတယ္။ သူတို႔မွာ သၾကား၊အသားဓါတ္နဲ႔သတၳဳဓါတ္ေတြပါတယ္။ ဦးေမာင္ေမာင္အသက္ ၁၄ ႏွစ္အထိက်ေနာ္တို႔ က တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ေနေနၾတတာ။ ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ဥေဏွာက္မွာရွိတဲ့ ပစ္ၾကဴတစ္ရီ အက်ိတ္  (pituitary gland) ကေနအခ်က္ေပးမွ က်ေနာ္တို႔ အလုပ္ စလုပ္ၾကတယ္။


ေယာက်္ားေဟာမုန္း (testosterone) က လူေကာင္ႀကီးထြားလာေအာင္လုပ္တယ္။
ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့မိဘေတြသတိထားမိတာက ရက္သတၱပတ္အနည္းငယ္ အတြင္းသူတို႔ သားရဲ့ ေဘာင္ဘီေတြတိုတက္သြားတာပဲ။ တစ္ႏွစ္အတြင္း ၁၂ စင္တီမီတာျမင့္လာတယ္။ ခေလးဘ၀ က အဆီေတြၾကြက္သားေတြအျဖစ္ေျပာင္းလဲသြားတယ္။ သူ႔အသံေတြ ၾသလာတယ္။ မ်က္ႏွာ မွာ မုတ္ဆိတ္က်င္ဆြယ္ေတြေပါက္လာတယ္။ အေရျပားမွာရွိတဲ့အဆီေတြအေပၚမွာလည္း ေယာက်္ား ေဟာမုန္းေတြကခ်ယ္လွယ္တယ္။ သူတို႔သိပ္အားေကာင္းရင္မ်က္ႏွာမွာ၀က္ျခံေတြ ေပါက္လာတယ္။ ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ကိုယ္ခႏၶာေျပာင္း လဲသလိုသူ႔ရဲ့စိတ္ေနစိတ္ထား လည္း ေျပာင္း လဲလာတယ္။ သူ႔ရဲ့ စရိုက္ေတြ၊အမူအက်င့္ေတြ လူႀကီးတစ္ေယာက္လိုျဖစ္လာတယ္။ စိတ္တိုၿပီး၊၀ုန္းဒိုင္းၾကဲ ေဒါသျဖစ္တာ ေတြနည္းလာတယ္။ ပိုၿပီးလူႀကီးဆန္လာတယ္။ က်ေနာ္ တို႔ရဲ့ ေယာက်္ားေဟာမုန္းက လိင္ကိစၥမွာ အေရး ပါတယ္ဆိုေပမဲ့အဲ့ဒီကိစၥတစ္ခုထဲမဟုတ္ဘူး။ သူ႔ရဲ့ ခံစားမႈ ေတြ၊စိတ္၀င္စားမႈေတြ၊မွာလည္းအေရးပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ေယာက်္ားေဟာမုန္း ထုတ္လုပ္မႈကိုရပ္လိုက္မယ္ဆိုရင္ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ မွတ္ဥဏ္ေတြ ေလ်ာ ့လာမယ္၊ စိတ္တို၊ စိတ္ရႈပ္မႈေတြျဖစ္လာမယ္၊ဗ်ာမ်ားလာမယ္၊ အမ်ိဳးသမီးေတြမီးရပ္ဆံုးခ်ိန္မွာလို ကိုယ္ပူတာ၊ မ်က္ႏွာရွက္ေသြးျဖန္းသလိုမ်ိဳးအထိျဖစ္နိုင္တယ္။ သူအသက္၂၅-၃၅ ႏွစ္မွာက်ေနာ္တို႔ ေယာက်္ားေဟာမုန္းအမ်ားဆံုးထုတ္ၾကတယ္။ သူအခု ၄၇ ႏွစ္ရွိၿပီဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ေဟာမုန္း ထုတ္လုပ္မႈ အရွိန္ေလ်ာ့ခ်လာတယ္။ သူအသက္ ၆၀ က်ရင္ က်ေနာ္တို႔ သူလူပ်ိဳ ေဘာ္ မ၀င္ခင္ အေျခအေနကိုေရာက္မယ္။ ဒါေပမဲ့ သူ႔ရဲ့ေန႔စဥ္စြမ္းေဆာင္မႈ ဥပမာ သူ႔ရဲ့ မုတ္ဆိတ္ေမြးေတြ ဆက္လက္ ရွင္သန္တာမ်ိဳးစတာေတြအတြက္လိုအပ္တဲ့ေဟာမုန္း အရည္အတြက္ကိုေတာ့ဆက္လက္ထုတ္လုပ္မွာပါ။ သူအသက္ ၉၀ က်ရင္က်ေနာ္တို႔ အဖိုမ်ိဳးဥေတြဆက္ထုတ္လုပ္ပါအံုးမယ္။ ဒါေပမဲ့ကိုယ္၀န္ရနိုင္တဲ့ အထိ ေတာ့ အရည္အတြက္ မ်ားမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ 

ေဟာမုန္းေတြထပ္ျဖည့္ေပးျခင္းအားျဖင့္ အိုမင္းလာတဲ့ဦးေမာင္ေမာင္ကိုျပန္လည္ႏုပ်ိဳေအာင္လုပ္နိုင္မလား။ ကံဆိုးစြာ မလုပ္နိုင္ဘူး။

ဦးေမာင္ေမာင္အေနနဲ႔တစ္ျခားနည္းေတြနဲ႔ေရာ္လုပ္နိုင္သလား။ သိပ္မရွိပါဘူး။ သူက်န္းမာ ေနေအာင္ ေလာက္ပဲလုပ္နိုင္ပါတယ္။

J.D.RADCLIFF ရဲ့ I AM JOE’S BODY ကိုသင့္ေလ်ာ္ေအာင္ဘာသာျပန္ပါသည္။

အဖိုမ်ိဳးဥမ်ား (sperms)






အဖိုမ်ိဳးဥတစ္ခုအမမ်ိဳးဥထံသြားေနပံု။



ဓါတ္ခြဲခန္းတြင္အမမ်ိဳးဥတစ္ခုအတြင္းသို႔အဖိုမ်ိဳးဥတစ္ခုထိုးသြင္းေနပံု။





No comments:

Post a Comment