:include data='blog' name='google-analytics'/>

Wednesday, July 4, 2018

က်မက ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့အသဲပါ။

က်မက ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့အသဲပါ။ သူ႕ခႏာကိုယ္တဲကအတြင္းအဂၤါေတြထဲကအၾကီးဆံုးအဂၤါတစ္ခုပါ။ က်မက တစ္ကီလိုခြဲေလးပါတယ္။ သူ႕ဗိုလ္အေပၚဘာဘက္မွာနံရိုးေတြးရဲ့ေအာက္မွာရွိပါတယ္။ က်မပံုက စိတ္ကူးယဥ္ဆရာေတြေရးသလို ႏွစ္မႊာရွိတဲ့စြယ္ေတာ္ရြက္မဟုတ္ပါဘူး။ သံုးေျမွာင့္ပံုပါ။ က်မကအလြန္ရွဳပ္ေထြမ်ားျပားတဲ့ အလုပ္ေပါင္း ၅၀၀ ေကာ်္ကိုလုပ္ပါတယ္။ က်မရဲ့ ရွင္းလင္းတဲ့ အလုပ္ေတြလုပ္ဖို႕ဆိုရင္ၾကီးမားတဲ့ဓါတ္ေပါင္းဖိုၾကီးေတြကိုွဠကမ်ားစြားေပၚမွာေဆာက္ရပါမယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီဓါတ္ေပါင္းဖိုေတြဟာက်မရဲ့ရွဳပ္ေထြတဲ့ အလုပ္ေတြကိုေတာ့လုပ္နိုင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ က်မသာအလုပ္မလုပ္နိုင္ရင္ဦးေမာင္ေမာင္အေလာင္းျပင္ရပါလိမ့္မယ္။
 က်မကဦးေမာင္ေမာင္လုပ္ကိုင္သမွ်ကိစဏတိုင္းမွာပါ၀င္ကူညီလုပ္ေဆာင္ေပးရပါတယ္။ ဦးေမာင္ေမာင္ golf ရီုက္တယ္ဆိုရင္သူ႕ၾကြက္သားေတြလိုအပ္တဲ့ စြမ္းအင္ေတြကိုမ်မထုပ္လုပ္ေပးရပါတယ္။
သူအလြန္ၾကိုက္တဲ့ ၀က္ေပါင္ေျခာက္ေတြစားရင္ က်မက ႊဲ့ဒီအစာကေနသူ႕အတြက္လိုအပ္တဲ့ အသားဓါတ္ (amino acid) အျဖစ္ေျပာင္းေပးျပီး သူ႕အတြက္အႏၱရယ္ရွိမဲ့ အဆိပ္ေတြကိုေတာ့ ေက်ာက္ကပ္ကေနစြန္႔ထုပ္ျပစ္ပါတယ္။
သူညဘက္အျမင္ၾကည္လင္ေအာင္လဲ လိုအပ္တဲ့ vitamine ဓါတ္ေတြထုပ္ေပးပါတယ္။
က်မရဲ့မ်ားျပားလွတဲ့ ဓါတ္ခြဲခန္းကိစၥေတြေဆာင္၇ြက္ဖို႕ enzyme အမ်ိုးေပါင္း တစ္ေထာင္ေကာ်္ကိုလည္းထုပ္လုပ္ပါတယ္။
ဦးေမာင္ေမာင္လက္ဓါးရွလို႕ေသြးထြက္ရင္ က်မထုပ္လုပ္တဲ့ ေသြးထိပ္ပစၥည္းေတြကထိပ္ေအာင္လုပ္ေပးပါတယ္။ သူတို႕သာမရွိရင္ဦးေမာင္ေမာင္ ေသြးထြက္လြန္ျပီးေသဆံုးနိုင္ပါတယ္။
သူေရာဂါေတြမျဖစ္ေအာင္လဲ ေရာဂါကာကြယ္တဲ့ Antibodies ေတြကိုထုပ္လုပ္ပါတယ္။ နို႕မို႕ဆို ဦးေမာင္ေမာင္ေရာဂါတစ္မ်ိဳးမဟုတ္တစ္မ်ိဳးနဲ႕အသက္ဆံုးရံူးမွာပါ။
သူေသာက္တဲံေဆးလိပ္ကထြက္လာတဲ့ nicotine , ေကာ္ဖီကထြက္တဲ့ caffine ,ေဆးအမ်ိဳးမ်ိဳးကထြက္တဲ့ အဖိပ္ေတြကိုလဲ ေျခဖ်က္ေပးပါတယ္။
စကၠန္႔နဲပအမ််ေသေနတဲ့ ေသြးဥနီေတြကထြက္တဲ့ အသားဓါတ္နဲ႔သံဓါတ္ေတြကို ျပန္လဲအသံုးျပဳနိုင္ေအာင္ထမ္းသိမ္းေပးတဲ့ အိမ္ရွင္မေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္သလို ။ ေသြးနီဥအေသေတြကထြက္တဲ့အဆိပ္ေတြကိုလဲ သဴေျခရည္အျဖစ္ထုပ္လုပါပါတယ္။ ေသြးနီဥေတြပ်က္တာအလြန္မ်ားျပီး က်မလုပ္နိုင္တာနဲ႕ေကာ်ရႈ္ေတာ့ ဦးေမာင္ေမာင္ရဲ့ မ်က္ေစ့ေတြ၀ါက်င့္က်င့္ျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။ အဲ့ဒါက်မရဲ့ သတိေပးခ်က္ပါ။ က်မက ျငီျငဴထတ္သူမဟုတ္ပါဘူး။ က်မရဲ့ စြမ္းအားေတြ ၈၅% အထိပ်က္္ဆီးရင္ေတာင္ဦးေမာင္ေမာင္မသိဘဲက်မရဲ့တာ၉န္ေတီကိုဆကါလက္လုပ္နိုင္ပါတယ္။ က်မရဲ့ ၈၀%ကိုဖမတ္ပစ္ရင္ေတာင္ လအနည္းငယ္အတြင္က်မ နဂိုပံုေရာက္ေအာင္ျပန္လဲလုပ္တိုင္ပါတယ္။ သူ႔ကိုယ္ထဲကိုေရာက္လာတဲ့ အစားအစာအမ်ိဳးမ်ိဳးကိုလဲ က်မက ေနာင္အစားအစာျပတ္တဲ့အခါသံုးဖို႕အတြက္သိမ္းဆည္းေပးပါတယ္။
တကယ္ေတာ့ က်မက အသံထတ္ သူ႕ရဲ့အိမ္ရွင္မေကာင္းတစ္ေယာက္ပါ။

No comments:

Post a Comment